Otomasyon dergisi, Türkiye'nin otomasyon konusundaki ilk ve en köklü dergisidir. 1992 yılında “Türkiye’de Otomasyonsuz Fabrika Kalmasın” sloganıyla yola çıkan dergi, Türkiye endüstrisinin otomasyon konusunda bilgilendirilmesini kendisine misyon edinmiştir. Dünyadaki ve Türkiye'deki gelişmeleri anında okuruna iletmeyi; otomasyon alanında yapılacak yatırımların, doğru ve kârlı olabilmesi için yol gösterici bir rol oynamayı amaçlamıştır.

YAPAY ZEKA MÜŞTERİLER İÇİN POZİTİF DENEYİMLER YARATIYOR

ZOHO

YENİ YAPAY ZEKA DESTEKLİ ZOHO CRM PLUS, İŞLETMELERE İŞ SÜREÇLERİNDE PEK ÇOK FARKLI KAYNAĞI TEK HESAP ÜZERİNDEN ANALİZ EDECEK SORUNSUZ BİLGİ AKIŞI SAĞLIYOR.

Online iş, verimlilik ve etkileşim uygulamaları sunan küresel bilişim hizmetleri şirketi Zoho; satış, pazarlama, müşteri desteği ve operasyonlarını bir arada çalıştıracak yeni kullanıcı deneyimi platformu zoho crm plus’ı tanıttı. Yapay zekâ destekli yeni nesil Zoho CRM Plus sayesinde Zoho kullanıcıları,müşterilerinin farklı departmanlardaki işlemlerinin takibinin tamamını yapabilecek. İş zekası ve raporlama platformu ile zenginleşen Zoho CRM Plus, kurumların tek bir kanal üzerinden müşteri eğilimlerini derinlemesine anlamalarına ve üstün müşteri deneyimi sunmalarına yardımcı olacak. “Kurumlar artık yapay zekanın müşteriler için pozitif deneyimler yaratmasının önemini kabul ediyor” diyen CRM Essentials Kurucu Ortağı Brent Leary, kurumların odak noktasının sürdürebilir ve pozitif müşteri deneyimi oluşturmak olduğunu ve yapay zekanın bu bakış açısıyla süreçlere entegre edildiğini anlatıyor. Leary, “CRM Plus sayesinde Zoho; analizleri ekiplere otomatik olarak sunan akıllı asistanı Zia’nın tüm uygulamalardaki veriye erişmesine olanak tanıyor. Böylece sistem Satış, Pazarlama, Destek ve Operasyonların tek bir teknoloji çatısında toplandığı güçlü ve etkili bir platform haline geliyor” dedi. Bu yeni Müşteri Deneyimi Platformu’nda işletmeler artık sadece müşteriyle birebir iletişim kuran tüm ekipleri tek bir ara yüzde birleştirmekle kalmıyor, tek bir işlemle tüm müşteri temas noktalarından alınan gerçek zamanlı, bağlamsal zekâyı kullanabiliyor. Platform, kesintisiz çoklu kanal müşteri katılımı, veri toplama analizi ve bölümler arası işlemler için de yeni bir standart belirliyor.