Otomasyon dergisi, Türkiye'nin otomasyon konusundaki ilk ve en köklü dergisidir. 1992 yılında “Türkiye’de Otomasyonsuz Fabrika Kalmasın” sloganıyla yola çıkan dergi, Türkiye endüstrisinin otomasyon konusunda bilgilendirilmesini kendisine misyon edinmiştir. Dünyadaki ve Türkiye'deki gelişmeleri anında okuruna iletmeyi; otomasyon alanında yapılacak yatırımların, doğru ve kârlı olabilmesi için yol gösterici bir rol oynamayı amaçlamıştır.

SCHUNK MARKA KİMLİĞİNİ GÜÇLENDİRMEYE DEVAM EDİYOR

Schunk, 2019 yılında “Open” kampanyası ile “Marka Stratejisi ve Yaratımında Mükemmelik | Marka İletişim – Kampanya” kategorisinde Alman Marka Ödülüne layık görüldü. Yönetim Kurulu Başkanı Henrik Schunk ödül töreninde “Marka yönetiminin Alman Oscarı, makine mühendisliği için pazarlamada yeni bir çığır açmanın önemini vurguluyor.” dedi.

2012 yılında dünya standartlarında kaleci Jens Lehmann ile marka elçisi olarak anlaşarak, dünya çapında başarılı bir aile şirketi olarak yıllar boyunca Schunk markasına benzersiz bir duygusal boyut katmayı başarmış. Schunk, “Open” Kampanyası ile etkili B2B pazarlama iletişimini başarıyla sürdürüyor.

Bu kampanya, Schunk`un dijitalleşme yolundaki isteğini ve heyecanını tanımlıyor. Schunk dünyası, tüm sistemlere, arayüzlere, robotlara, makinelere, verilere ve bulutlara açıktır. Bu açıklık ve yenilikçilik ile Schunk, müşterilerinin akıllı ve geleceğe yönelik teknolojileri kullanımında sınırsız özgürlüğü deneyimlemelerine olanak sağlayarak, markanın kalbindeki müteri sadakatini ve “üstün deneyimi” güçlendirir. Kampanya, fuar standlarından basılı ve dijital medyaya kadar tüm ilgili marka temas noktalarına eşit ölçüde yayılıyor. Bu kampanya mesajı, dünya çapında bir milyon insanın neredeyse dörtte üçüne ulaşmış.

Alman Tasarım Konseyi, Alman parlamentosu tarafından 1953 yılında Alman endüstrisinin tasarım uzmanlığını güçlendirmek için kurulmuş. Bu konsey, Alman Marka Enstitüsü ile birlikte yılda bir kez Alman Marka Ödülleri organizasyonunu gerçekleştiriyor. Alman Marka Ödülü, yenilikçi markaları, tutarlı marka yönetimini ve etkili marka iletişimini tanıyor. Kazanan şirketler, farklı disiplinlerden bağımsız bir marka uzmanı jürisi tarafından seçiliyor.