Otomasyon dergisi, Türkiye'nin otomasyon konusundaki ilk ve en köklü dergisidir. 1992 yılında “Türkiye’de Otomasyonsuz Fabrika Kalmasın” sloganıyla yola çıkan dergi, Türkiye endüstrisinin otomasyon konusunda bilgilendirilmesini kendisine misyon edinmiştir. Dünyadaki ve Türkiye'deki gelişmeleri anında okuruna iletmeyi; otomasyon alanında yapılacak yatırımların, doğru ve kârlı olabilmesi için yol gösterici bir rol oynamayı amaçlamıştır.

BEİJER ELECTRONICS MARKA KİMLİĞİNİ GELİŞTİRİYOR

BEİJER ELECTRONICS

Beijer Grup bünyesindeki üç kuruluştan biri olan Beijer Electronics, kuruluş yılı olan 1981’den bu yana İsveç Malmö’de yerleşik olarak faaliyetlerini sürdürüyor. BEIJER GROUP başta Alfa Laval, Bombardier, Alstom ve Emerson gibi, ürünlerinde zorlu endüstriyel standartları isteyen büyük küresel müşteriler ile çalışıyor. Rutin siparişler ve yeni müşteriler ile uluslararası rekabetçi bir konuma gelen firmanın 2018’deki satış toplam cirosu 1,4 milyar SEK’e ulaşmıştır. Geçen yıllarda, sürekli büyüyerek uluslararası bir firma kimliği kazanan Beijer Electronics, kendi şubeleri ve özenle seçilmiş katma değerli distribütörleri ile Avrupa, Asya ve Amerika’da faaliyet gösteriyor. Tüm bu bölgelerde hem satış hem de destek ve servis veriyor. Bulunduğu her yerde uzun vadeli olarak var olmak, Beijer Electronics’in büyüme stratejisinin önemli bir unsurudur. Beijer Electronics’in bugüne kadarki kimliği altında taşıdığı itibar ve adalet, çok değerli kavramlar olsalar da, artık sunulan değeri, hizmetleri ve geleceğe bakışını anlatmakta yetersiz kalmıştır. Yeni vizyonu, yeni kimliği ve marka sunumuyla bu sorunun etkili bir şekilde giderilmesi hedefleniyor. Beijer Electronics CEO’su Stefan Lager, firmanın yeni konsepti konusunda, “Biz bir insan şirketiyiz; tecrübeli, yetenekli ve tutkulu kadromuz, müşteri ve iş ortaklarımıza, sınıfının en iyisi kullanıcı dostu çözümler ile, karşılaştıkları zorlukları aşma konusunda güç veriyor. Ve biz bir teknoloji şirketiyiz; müşterilerimize ve ortaklarımıza işlerini optimize etmek konusunda; yazılımlarımız, donanımlarımız, hizmetlerimiz ve desteğimizle yardımcı oluyoruz. İnsanları ve teknolojileri birbirine bağlamak; hedef ve emelleri gerçekleştirme ve günümüzün dijitalleşmiş dünyasında rekabet avantajı kazanacak yeni çözümler sunma anlamını taşımaktadır. Güçlendirilmiş marka kimliğimiz, kendini yeniden konumlandıran, ancak yine de DNA ve mirasına bağlı olan bir organizasyonu temsil ediyor. Kimlik, inovasyon tarihimiz ve müşteri odaklı anlayışımız üzerine kurulmuş olsa da “İnsan ve Teknoloji” sloganı, yeni dijital dünyaya kapı açıyor. Yeniden markalandırma, Beijer Electronics’in iş geliştirme ve yeni fırsatlar için bir temel oluşturma stratejisinin bir parçası’’ dedi. Beijer Electronics’in yeni vizyonu “Beijer Electronics’in, kritik uygulamalarda iş süreçlerini optimize etmek için, insanları ve teknolojileri birbirine bağlayan çok uluslu, sektörler arası yenilikçi bir firma olduğunu anlatıyor. IIoT için gerekli olan kullanıcı dostu yazılım, servis ve donanım üzerine kullanıcılara, iş süreçlerinde karşılaştıkları zorlukların üstesinden gelmeleri için yüksek teknolojik çözümler sunuyor. CEO Stefan Lager: “Bu bizim için heyecan verici bir değişim ve gelecek için çizdiğimiz yolda stratejik bir adım. Hizmet verdiğimiz müşterilere ve ortaklarımıza olan bağlılığımız ve taahhütlerimiz değişmeyecek ancak büyümek için çok büyük bir potansiyel var ve güçlendirilmiş marka- laşma çabamız bizi bu fırsatları değerlendirmek için konumlandırıyor.”