Otomasyon dergisi, Türkiye'nin otomasyon konusundaki ilk ve en köklü dergisidir. 1992 yılında “Türkiye’de Otomasyonsuz Fabrika Kalmasın” sloganıyla yola çıkan dergi, Türkiye endüstrisinin otomasyon konusunda bilgilendirilmesini kendisine misyon edinmiştir. Dünyadaki ve Türkiye'deki gelişmeleri anında okuruna iletmeyi; otomasyon alanında yapılacak yatırımların, doğru ve kârlı olabilmesi için yol gösterici bir rol oynamayı amaçlamıştır.

ALD AUTOMOTİVE HASAR VE BAKIM-ONARIM SÜREÇLERİNİN YÖNETİMİ İÇİN AUDATEX İLE İŞ BİRLİĞİ YAPTI

ALD Automotive Türkiye, Audatex ile yaptığı iş birliğiyle müşteri memnuniyetini artıracak dijital çözümlerine online bakım-onarım ve hasar yönetimini de ekledi. ALD Automotive Türkiye filosunda yer alan araçların hasar ve bakım-onarım süreçleri ALD Türkiye için özelleştirilmiş online bir sistemle yürütülecek. Bu iş birliği kapsamında; hasarın bildiriminden aracın servisten çıkışına kadar olan tüm süre, araç sürücüleri ve filo yöneticileri tarafından online olarak takip edilebilecek.

ALD Automotive’in iş ortağı servis noktaları, sigorta şirketi ve denetim firmaları gibi tüm tedarikçilerle entegre olan sistem sayesinde, evrak gönderimi, hasar bildirimi ve onay gibi süreçler dijital ortamda hızlı bir şekilde gerçekleşecek. Bakım onarım sürecinde ise %100 şeffaflık sağlayan yeni sistem sayesinde servislerin performansı da ölçülebilecek ve müşteriler daha yüksek kalitede hizmet alacak. Bu dijital platformun hayata geçirilecek yeni mobil uygulamasıyla da müşteriler, hasar bildirimlerini ALD ile irtibata geçmeden uygulama üzerinden gerçekleştirebilecek ve araçlarının tahmini hasar onarım tutarını saniyeler içerisinde öğrenebilecek. Bakım-onarım ve hasar sürecini hızlandıran ve şeffaflaştıran yeni dijital platform ile müşteriler için zaman tasarrufu ve konfor avantajı yaratılacak.

İş birliğine ilişkin bir değerlendirmede bulunan ALD Automotive Türkiye Genel Müdürü Timur Kaçar, “ALD olarak inovasyon kültürüne olan inancımız ve teknolojiye yaptığımız yatırımın, faaliyet gösterdiğimiz tüm ülkelerde başarımızın temel faktörlerinden olduğunu söyleyebilirim. Amacımız müşterilerimize yenilikçi mobilite çözümleri sunarak katma değerli hizmet verebilmek. Bu bakış açısıyla bakım, onarım ve hasar yönetimi süreçlerinde de müşterilerimizin memnuniyetini odağımıza alarak Audatex ile önemli bir işbirliğine imza attık. Artık hasarın bildiriminden onarımın tamamlandığı ana kadar tüm süreçler daha kolay, hızlı, kaliteli ve şeffaf bir şekilde yönetilecek. Netice olarak, müşterimize sunduğumuz her inovatif çözümün, önceliklerimizin merkezinde olan müşterilerimizin memnuniyetinin artmasına katkıda bulunacağına inanıyorum” dedi.