Otomasyon dergisi, Türkiye'nin otomasyon konusundaki ilk ve en köklü dergisidir. 1992 yılında “Türkiye’de Otomasyonsuz Fabrika Kalmasın” sloganıyla yola çıkan dergi, Türkiye endüstrisinin otomasyon konusunda bilgilendirilmesini kendisine misyon edinmiştir. Dünyadaki ve Türkiye'deki gelişmeleri anında okuruna iletmeyi; otomasyon alanında yapılacak yatırımların, doğru ve kârlı olabilmesi için yol gösterici bir rol oynamayı amaçlamıştır.

BANTBORU GÜÇLÜ BÜYÜYOR

[kutusol=4994] Sirketin 2017 yılı performansını ve 2018 yılına ait hedefleri değerlendiren Bantboru Yönetim Kurulu Başkanı Siracettin Gider, küresel ekonomik koşulların sertleştiği bir dönemde, başarılı sonuçlara imza attıklarını kaydetti ve 2017 yılı içerisinde yüzde 35 ciro büyümesi elde ettiklerini söyledi.

Bantboru’nun, 2017 yılı ihracatı da yaklaşık 15 Milyon Euro oldu. Sanayi üretiminde 45 yıllık köklü bir geçmişe sahip bulunan Bantboru, 30 bin metrekarelik kapalı alana yayılı Ar-Ge ve üretim tesislerinde hammaddeden nihai ürüne kadar tüm prosesleri kendi bünyesinde gerçekleştiriyor. Otomotiv sektöründe yakıt ve fren hidroliği gibi performans ve güvenlik açısından kritik öneme sahip sistemler için çift katlı boru üretimi gerçekleştiren Bantboru, soğutma alanında ise, buzdolaplarında kondenser sistemlerinde kullanılan tek katlı boruları üretiyor.

23 ÜLKEYE İHRACAT YAPIYOR, KÜRESEL AYAK İZİNİ GENİŞLETİYOR

23 ülkeye ihracat gerçekleştiren Bantboru’nun otomotiv sektörüne yönelik ürünleri, dünyada üretilen her 100 araçtan 4’ünde kullanılıyor. Şirket, 2017 yılında dahil olduğu TURQUALITY® desteğinin de gücüyle, küresel ayak izini genişletecek adımları hızlı ve güvenli bir şekilde atıyor.[kutusag=4995] 

İhracat gelirlerinin, cironun yüzde 40’ını oluşturduğunu vurgulayan Yönetim Kurulu Başkanı Gider, “Otomotiv sektöründe, lider ulusal ve küresel otomotiv üreticilerinin, yeni nesil elektrikli otomobiller de dahil olmak üzere, en önemli programlarında proje ve iş ortağı olarak yer alıyoruz. 2018 yılında ihracat gelirlerimizi yüzde 25’in üzerinde arttırmayı ve 19 Milyon Euro düzeyine yaklaştırmayı hedefliyoruz. İhracat büyümesini sürdürülebilir belirlediğimiz hedef pazarlarda, ülkelerin ihracat gücünü artırmada devlet desteğine dünyada en iyi örneklerden birini oluşturan TURQUALITY® programının da katkısıyla, marka algımızı ve bilinirliğimizi artırmayı hedefliyoruz” dedi.
ENDÜSTRİ 4.0 REKABET ORTAMINA DİJİTAL DÖNÜŞÜMLE HAZIRLANIYOR
Sert ekonomik iklimin, sert rekabet koşullarının, günün yeni normali haline geldiğini belirten Bantboru Yönetim Kurulu Başkanı Gider, “Teknoloji ve sanayinin birinci gündem maddesini oluşturan Endüstri 4.0, iş modellerini olduğu kadar, rekabetin kurallarını da baştan yazıyor. ‘Dönüşüm Başlıyor’ sloganı ile yürüttüğümüz dijital dönüşüm çalışmalarımız, yeni nesil teknolojilerle süreçlerimizin birbirine tam entegrasyonunu ve müşterilerimizle daha da yakın çalışabilmemizi sağlayacak” dedi.